Love of a lifetime

 
 
Snart är det bara en vecka kvar, en vecka tills jag äntligen får träffa mitt livs kärlek. 
I 8  år har vi känt varandra, men nu ska vi för första gången äntligen träffas.
Den 26e åker jag ner till västkusten, den 27e är jag framme. 
Jag blir helt galen inombords bara vid tanken. 
Och jag är faktiskt lite nervös, vilket är sjukt ovanligt för mig. 
Jag längtar så sjukt mycket tills jag får somna i hans famn och vakna upp med honom vid min sida. 
Den 27/12 .12 kommer bli den bästa dagen i mitt liv. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cyberpaws

Förut var bloggen enbart till för dreads, men kände att det blev en aning tråkigt i längden. Därför kommer min blogg numera att handla om mig, mitt liv OCH dreads såklart <3 Samt foto!

RSS 2.0